Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
vrijheid heb om dit soort dingen
02-26-2020, 10:32 AM,
vrijheid heb om dit soort dingen
De eerste stap naar een succesvol langetermijnplan voor gewichtsverlies is het verhogen van het energieverbruik door oefening.

Geen geheim voedsel, rage di?ten of vastenplannen zullen u helpen om het slanke lichaam te bereiken dat u wilt, maar een beetje transpiratie zal een lange weg helpen bij het inkorten en afvallen. Gelukkig voor jou kan hardlopen een geweldige manier zijn om dit doel te bereiken terwijl je volop geniet van je gekozen activiteit!

Als je dit leest, heb je al de belangrijke eerste stappen gezet in de richting van je doelen om sneller te worden, het uithoudingsvermogen te verlengen en / of gewicht te verliezen. Laten we nu eens kijken naar vijf Nike Air Zoom Pegasus 32 Femme manieren waarop u uw metabolisme kunt stimuleren door training en uw pad kunt versnellen naar de doelstellingen voor gewichtsverlies die u wilt bereiken. Bekijk ons ??project "Run Lean, Run Strong".

Hardlopen en andere vormen van inspannende oefeningen versnellen het metabolisme enkele uren nadat u uw laatste mijl hebt afgelegd. Probeer daarom 's ochtends minimaal 3-4 keer per week uit te oefenen om de grootste metabole voordelen van training te bereiken. Hierdoor wordt de oven enkele uren ingeschakeld nadat je sessie is voltooid, Nike Air Max 2017 Femme zodat je meer calorie?n kunt verbranden terwijl je aan het werk bent of op een andere manier je dag doormaakt.

Opmerking: sla het ontbijt niet over na een ochtendtraining! Je kunt je metabolisme na de training verder verhogen door een goede maaltijd te eten die complete eiwitten en koolhydraten bevat binnen 30-60 minuten na je run. Zoek naar voorbeelden van metabolismebevorderende voedingsmiddelen in onze sectie MetaRev-maaltijdplan.

Twee keer per dag hardlopen is niet alleen voor topsporters die fulltime trainen. Je kunt je metabolisme verder stimuleren en calorie?n verbranden door 's avonds weer te rennen om je dag af te ronden.

Het doel hier is niets inspannends, maar om gewoon je hartslag een beetje te verhogen en de spiervasculariteit te verhogen voordat je je terugtrekt voor de nacht. Je kunt na het werk een kwartier joggen, Nike Air Max 90 Womens naar de sportschool gaan voor wat krachttraining (zie hieronder), of zelfs met de kinderen een wandeling maken in het park.

Elke activiteit is een goede activiteit wanneer u probeert af te vallen, dus verdeel uw dag in twee blokken van training voor maximaal gewichtsverlies en fitness.

Gisteren overtuigde mijn middelbare schoolvriend Sara me om naar Brooklyn te komen voor de lunch. We kennen elkaar al 16 jaar (whoa), dus je zegt geen nee tegen iemand die veel chantage-materiaal heeft.

Ik werk momenteel vanuit huis met als een consultant voor sociale media (ook op zoek naar een fulltime optreden), dus hoewel ik de vrijheid heb om dit soort dingen te doen, doe ik dat zelden, meestal kies ik om mezelf op mijn computer te lijmen, werkend , slechts af en toe sluipen voor een lunch of lunch of koffie vergadering.

Maar gisteren kon Nike Air Max 1 Donna ik gewoon geen nee zeggen tegen een iets langere lunch in Brooklyn en ging ik Sara ontmoeten voor de lunch.

Ze beloofde 'een vakantie voor de middag' en bezorgde zich.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)