Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
soleil polarisées avec
04-29-2020, 12:42 PM,
soleil polarisées avec
Als je op reis bent, is het belangrijk om items in te pakken die multifunctioneel zijn. Sportieve shorts met zakken zijn geweldig voor hardlopen Nike Air Max 1 Homme en reizen, omdat je belangrijke items overal mee naartoe kunt nemen. Pak twee paar in dat u kunt gebruiken voor zowel hardlopen als reizen. Terwijl ik in Argentini? woon en ren, heb ik nogal wat dingen te dragen. Dit land houdt van hun sleutels en sleutels voor elke deur. Kijk maar eens naar al het spul dat ik hieronder meedraag, de sleutels in dit land zijn enorm!

Ik ben dol op mijn Patagonia Houdini-jack, omdat het in de palm van mijn hand past en in mijn broekzak ritst. Er zijn verschillende regenjassen die deze functie hebben. Ze zijn fijn als je 's ochtends hardloopt of in een klimaat waar het vaak dreigt te regenen. Je kunt dit item ook buiten hardlopen gebruiken.

Buff
Dit is mijn favoriete hardloop-, reis- en verkenningsitem aller tijden. Dit item is multifunctioneel. Je kunt het gebruiken om warm te blijven, je kunt het in koud water blussen om je nek af te koelen,Nike Air Max Command Womens  het is een zonbeschermer en je kunt het gebruiken om je vette, ongewassen, twee dagen met de bus te reizen, je haar van je gezicht te houden. Je kunt hem ook gebruiken om je zonnebril te wassen of als washandje, ongelooflijk veelzijdig. Dit is een must-pack item en ze zijn erg klein.

Lacrosse Ball
Zelfzorg! Na een lange rit voelt een 12 uur durende busrit of slapen op een luchthaven, het uitrollen van je voeten, schouders, etc. geweldig aan. Dit item houdt je verfrist met blije spieren en het vermogen om elke run aan te pakken.

Hoed
Hoogstwaarschijnlijk ren je op een plek waar de zon schijnt en op je valt. Een hoed is een geweldig item om in te pakken omdat hij kan worden gebruikt tijdens alle reis- en hardloopactiviteiten.

Koplamp
Of je nu begint met hardlopen voordat de zon opkomt of je terug moet Nike Air Force 1 Damen navigeren naar het hostel op een afgelegen eiland dat alleen elektriciteit Nike Air Max 90 Mujer heeft van 12.00 uur tot 18.00 uur, een koplamp is een geweldige metgezel tijdens het backpacken. Toen ik bijvoorbeeld aan het fietsen en hardlopen was in Siem Reap en Angkor Wat, Cambodja, begonnen mijn dagen voor de zonsopgang. Het is geweldig om de zonsopgang te zien bij de belangrijkste tempel van Angkor Wat. Daarom gebruikte ik elke ochtend mijn koplamp terwijl ik elke ochtend de reis van drie mijl van mijn hostel naar de tempel maakte.

Neem eerst de tijd om na te denken over hoe u bent gekomen waar u nu bent. Iedereen verzamelt dingen om verschillende redenen. Misschien ontdek je dat je meer geniet van de spanning van winkelen dan van de spullen zelf. Of misschien voel je je getroost wetende dat je veel opties hebt voor het geval het onverwachte Nike Air Max 90 Femmeopduikt. Misschien hou je gewoon van dingen - wie weet? Totdat u de hoofdoorzaak van WAAROM u spullen verzamelt, zult u later waarschijnlijk op een vergelijkbare plek terechtkomen.

Denk vervolgens na over het uitschepen na over het gewenste resultaat. Wil je ruimte maken voor dingen die je beter kunnen helpen om je fitnessdoelen te halen? Wil je dat je zacht gebruikte items een tweede leven krijgen met iemand die ze nodig heeft? Ben je het zat om overweldigd te worden door de enorme hoeveelheid dingen die je moet doorwaden elke keer dat je je voorbereidt op een training? Welke smaak van organisatorische zen u aan het einde van dit proces ook wilt proeven, met een reden die belangrijk voor u is, kunt u tijdens het hele proces gemotiveerd blijven.

Nu je gemotiveerd en ge?nspireerd bent door je mentale voorbereidingssessie, ben je Adidas Zx 700 Homme klaar om wat spullen kwijt te raken! De meest effectieve manier om een ??grote zuivering te doorstaan, is door het in batches op itemtype te doen. We concentreren ons op vier hoofdgroepen: schoenen, kleding, accessoires en diversen. Als je van plan bent al je ontsleuteling in één sessie uit te voeren, begin dan met de categorie die je het meest hebt, zodat je de meest omvangrijke taak als eerste voltooit. Voor de door u gekozen categorie, sleept u elk item dat u bezit uit die categorie (ja, pak wat er in uw dressoir, kast, sporttas, wasmand, auto ... alles zit!) Naar één plek en stapel het op. Bewonder stil zwijgend hoe groot uw collectie is. Misschien een beetje huilen; Ik oordeel niet.
Reply
04-30-2020, 03:59 PM,
RE: soleil polarisées avec
A pair of comfortable sneakers is a packing essential, no matter the destination. But if you'll be traveling in the great outdoors, running shoes that are both comfortable and weather-resistant can be a major lifesaver.
gogoanime - Worthgram
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)