Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
sind nicht enthalten
05-22-2020, 07:34 AM,
sind nicht enthalten
Ze zijn duurzaam en in feite onverwoestbaar voor zelfs je zwaarste training, dankzij de DuraCage-technologie. De buitenzool met meerdere oppervlakken biedt grip voor vrijwel alles wat je kunt tegenkomen.

Het lichtgewicht ontwerp van de Reebok Nano 4.0 helpt hen om zich energiek en snel te voelen. Het ademende mesh helpt je voeten koel te houden, zelfs als je het hardste duwt. Het Internal FitFrame houdt de tong op zijn plaats door talloze sprongen, terwijl de Metasplit flex-groeven je in staat stellen om gemakkelijk je evenwicht te bewaren.

Squashrackettassen zijn geweldige geschenken: elke squashspeler heeft er een nodig en je hoeft ze niet te passen! Bij het kiezen van de juiste tas wil je iets dat voldoende ruimte heeft, comfortabel is en kleinere spullen apart kan opbergen.

Hier zijn enkele van onze favorieten voor 2014:

Harrow Dynasty Racquet Bag
Perfect voor de serieuze speler, deze rackettas heeft een temperatuurbeschermd gedeelte alleen voor rackets om ze te beschermen tegen hitte en ze in perfecte staat te houden. De gewatteerde, verstelbare schouderband is comfortabel en afneembaar. Bovendien heeft deze rackettas gewatteerde handvatten als je speler liever grijpt en gaat. De Harrow Dynasty Racquet-tas heeft verschillende secties voor gemakkelijke opslag: een extra gedeelte met ritssluiting dat groot genoeg is voor meer rackets, twee tunnels met ritssluiting voor schoenen of natte spullen en een zijvak met ritssluiting voor het opbergen van kleinere, persoonlijke spullen. Geschikt voor 9 rackets.

Tecnifibre Absolute Green 12 Racquet Squash Bag
Als je een tas nodig hebt met 12 rackets, Adidas Superstar Damen bekijk dan de Tecnifibre Absolute Green 12 Racquet Squash Bag. Extra compartimenten met ritssluiting omvatten een speciale beschermde ruimte voor oogbescherming, een extra kledingvak, een kleiner accessoirevak, een apart schoenenvak en 3 neopreen vakken voor 3 squashballen. Er zijn geventileerde compartimenten om je natte spullen sneller te laten drogen. De riemen zijn gewatteerd en verstelbaar.

Tecnifibre Absolute Green Squash Backpack
Als een rugzak de voorkeur heeft, dan is de Tecnifibre Absolute Green Squash Backpack een winnaar. Het heeft een apart racketgedeelte, vakken voor extra ballen, een beschermde ruimte voor oogbescherming, een schoentunnel met ritssluiting aan de onderkant en een elastisch vak aan de zijkant voor een bidon of blikje ballen. De riemen zijn perfect gewatteerd en verstelbaar voor meer comfort.

Harrow Adidas Zx 700 Femme Havoc-rugzak
De Harrow Havoc-rugzak is verkrijgbaar in verschillende kleuren: zwart / grijs, zwart / groen, zwart / roze / zwart / royal (blauwpaars). Het bevat twee squashrackets in het achterste gedeelte, zijvakken met ritssluiting voor accessoires, onderste gedeelte voor schoenen en mesh-vakken voor waterflessen of ballen. De riemen zijn gewatteerd voor comfort en mesh voor ventilatie.

Door alle beproevingen die ik heb doorstaan, herontdekte ik mijn gebrul en nog wat. Ik keerde terug naar veganisme, maar met de bedoeling mijn lichaam goed te voeden. Ik heb mijn carrière en opleiding gevorderd. Ik concentreerde me op het opvoeden van mijn zoon om een ??goede man te zijn. Ik ontmoette mijn huidige man die verliefd werd op de sterke vrouw die hij zag (of misschien was hij gewoon te bang om nee te zeggen) en we hadden samen Nike Cortez Pánské een tweede zoon. Ik ontdekte ook een positieve relatie met hardlopen en mijn lichaam. Mijn lichaam had twee kleine mensen voortgebracht. Het kan me lange afstanden vervoeren. Mijn benen en armen waren misschien niet marathon-runner-dun, maar verdomd ze hadden wat spieren in zich en ik ontdekte dat als ik me concentreerde op het versterken ervan in plaats van ze te verkleinen, mijn hardlopen eigenlijk verbeterde.

Nu is de cirkel van het leven een beetje veranderd en ik heb kinderen die me aanbidden zoals ik mijn moeder aanbad. Hoewel ze allebei jongens zijn, weet ik dat de berichten die ik aan hen doorgeef wanneer ik over mezelf en mijn lichaam praat, de berichten zullen zijn die ze zullen gebruiken om de vrouwen in hun leven te evalueren. En dus liet ik ze zien dat ik hard werkte voor wat ik wilde. Ik laat ze zien dat ik trots Nike Air Pegasus 83 Herren ben op wat mijn lichaam bereikt, en ik ben trots op het feit dat het niet lijkt op de afbeeldingen in tijdschriften en reclames. Ik laat ze me zien voeden en voor mijn lichaam zorgen, zodat het op zijn best kan zijn. Ik hoop dat ze via mij leren dat een meisje alles kan wat een jongen kan doen, en soms beter, en dat ze haar het beste kunnen ondersteunen. En ik weet dat als ze naar hun Mimi kijken, ze dezelfde mooie vrouw zien die ik al die jaren geleden deed.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)