Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
signifie que vous pouvez parler
04-17-2020, 11:09 AM,
signifie que vous pouvez parler
Hoewel ik allerlei mentale afleidingen en gebeden had voorbereid om op te focussen tijdens de moeilijke tijden van deze run, voelde ik me de absoluut laatste loper die er was op de vierde lus. Blijkt dat dat niet het geval was (en wat maakt het uit als dat zo was?), Maar ik worstelde, was ervan overtuigd dat ik iedereen in de steek zou laten. Ik probeerde te duwen en begon Nike Air Max 2017 Herren weer te rennen en voelde me serieus sterk toen ik de finish van de vierde lus bereikte. Ik wist dat ik dicht bij de grens was en kon mijn jongste dochter zien rennen om me te omhelzen en ik had een enorme glimlach op mijn gezicht.

Op de klok stond 15.47 uur en ik bleef maar door de tijdklok lopen. De man achter de klok zei: 'Sorry, je moet klaar zijn.' Eerst registreerde het niet en toen begon ik gewoon diep te Adidas Superstar Womens huilen. Ik kon iemand in mijn periferie zien en ik vroeg me af of het de racedirecteur was. Misschien wilde hij me toch vertellen om te rennen en me de vijfde lus te laten volgen. Hij liep weg en ik ging zitten. Wilde ik ertegen vechten? Het was maar twee minuten vrij. Wilde ik terug het bos in voor nog een lus - moet ik toch gaan en hopen dat ik de volgende cut-off maak? Hoe langer ik zat, hoe meer de strijd vervaagde. Ik kon Nike Air Max 1 Mujer mijn familie, die daar in de hitte op me zat te wachten, inpakken, iets eten en naar huis gaan om mijn wonden te likken. Of ik zou opnieuw de machtige mijl 8 kunnen bevechten. Uiteindelijk heerste comfort en nu zit ik met deze vraag, die snel verandert in motivatie en vastberadenheid om een ??50 mijl af te leggen. Ga ik terug naar dezelfde race? Waarschijnlijk niet. Ik ga op zoek naar een race die waarschijnlijk Salomon Mountain Speedcross 3 Dames iets dichter bij huis is en waarschijnlijk niet gemaakt is van 10 mijllussen. Uiteindelijk heb ik echter veel geleerd over wie ik ben en wie ik niet ben en dat niemand kan beslissen of ik een "echte hardloper" ben, behalve ik. Ik heb ook geleerd dat de cijfers er uiteindelijk niet echt toe doen - het is de reis en alle hardlopers waarmee ik het kan delen.

Of het nu een moeilijke periode is in de run of in het leven, we Nike Air Pegasus 83 Dámské hebben elkaars ruggen. In mijn rugzak met trailzusjes verwijzen we naar elkaar als "eenhoorns" - het klinkt schattig, maar het symboliseert dit soort vrouwen dat de vrouwenrelatie ondersteunt die we hebben. Ook wordt blijkbaar een groep eenhoorns een zegen genoemd (Google it), wat net zo toepasselijk is. We kunnen aan dezelfde race deelnemen en oprecht blij zijn met elkaars prestaties, ongeacht wie als eerste / laatste eindigt. Ik heb veel runs gehad waarin een van mijn vrienden of ik een dieptepunt heeft, en we helpen elkaar er gewoon doorheen, meestal met een combinatie van humor en dwangvoedende snacks. Ik ben nu geblesseerd en ik heb vrienden gehad die me opriepen om yoga, fietstochten en kajakexcursies te doen en me zelfs een massage te geven. Toen mijn vader afgelopen zomer overleed, hebben mijn trailzusters een gigantische opgezette http://www.bristolpirates.co.uk eenhoorn voor me gekocht. Een zegen inderdaad.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)