Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
sentiers aux premières
05-09-2020, 04:57 AM,
sentiers aux premières
Ik had mijn trainingsmaatjes Jason, Annie, Becca en Jeff al in januari gevraagd om voor mij te bemannen, nadat David Horton me had verteld dat het hebben van een ploeg bij OD redelijk belangrijk is, vooral voor een finish onder de 24. Velen hebben OD solo afgemaakt, en ik hou echt van de uitdaging om niet te vertrouwen op bemanning in ultras, maar gezien mijn bereikdoel van sub-24, wist ik dat ik fouten moest minimaliseren. Al deze mensen zijn ultra-veteranen, en ik hoefde alleen maar een eenvoudige lijst voor ze op te schrijven: neem mijn afval, vervang kolven en gels, vul mijn blaas met water en ijs, vraag me over het veranderen van sokken / schoenen, schop me uit! Ik veranderde mijn sokken twee keer, op mijl 47 en mijl 75. Ik veranderde mijn schoenen (Hoka Speedgoat 2s van Crozet Running direct uit Adidas Eqt Support Adv Womens de doos!) Op mijl 75. Ik voelde de effecten van blaren als gevolg van de vochtige en natte omstandigheden, en Annie en Becca werkten zo nauwkeurig aan mijn voeten dat ik in minder dan 5 minuten kon in- en uitstappen (en me meteen beter voelde). Het was ongelooflijk geruststellend te weten dat ik dit ervaren team in mijn hoek had voor het geval het mis zou gaan. Ik was in deskundige handen.

Pacing. Ik gebruik geen GPS-horloge tijdens het hardlopen. Ik gebruikte mijn Apple iwatch met de Strava-app voor de OD-trainingscyclus; Ik heb geleerd dat ik tijdens een race opgesplitst word, en dit heeft een negatieve invloed op mijn hoofd en mijn tempo. Ik heb tijdens de Richmond Marathon in november exact even gesplitst zonder horloge, dus ik had er vertrouwen in dat ik op gevoel kon rennen. Ik probeerde binnen een raam van splitsingen te Nike Internationalist Damen blijven die werden gerund door Jeff Lysiak in 2017 (22:45) en Michele Harmon in 2016 (23:24, toen ze eerste vrouw was). Ik vroeg mijn bemanning om me te vertellen of ik binnen dit raam bij elke hulppost was, en dit werkte goed. Ik kwam eigenlijk de hele dag binnen op de splitsingen van Jeff, tot mijl 86 (zie hieronder).

Wie wist dat veiligheid zo modieus kon zijn? Als je op een openbare weg bent, is het vooral belangrijk dat je uitrusting draagt ??om je zichtbaarheid voor reizigers te vergroten. Het belangrijkste is om ervoor te zorgen dat je veilig bent. U wilt de juiste voorzorgsmaatregelen nemen en fel reflecterend loopwerk dragen, zodat u gezien wordt! Hier is een lijst met de beste reflecterende hardloopschoenen die 2017 te bieden heeft.

Er is geen betere manier om je te kleden dan in kleding die is ontworpen door de "Happy" Nike Air Max 90 Donna -man zelf.

Deze adidas-tennislijn zit boordevol heldere, primaire kleuren, blokpatronen en ouderwetse gevoelens en brengt ons in een goed humeur.

De iconische spelers van vandaag, zoals Angelique Kerber, voorzien van innovatie en een onverschrokken stijl die teruggooit naar een gouden tennistijdperk, remixt de iconische look van de spelers uit de jaren 70 met baanbrekende technologie?n van 2017.

Dus klap in je handen voor een enorm Tsonga-welkom bij de kleding en schoenen van Adidas, ontworpen door de enige echte Pharrell Williams.

Ik heb mijn iPod gesynchroniseerd, mijn Garmin-horloge opgezet en op pad gegaan. Ik was al vijf minuten weg toen het van de schemering naar de nacht ging. De eerste gedachte die door mijn hoofd ging, was: 'Ik vraag me af of het veilig is'. Als een grootstedelijk meisje is mijn lijn van veilig Adidas Eqt Support Adv Heren / niet veilig als ik verkracht / vermoord / vermoord word of niet. Ik besloot dat dat niet zo'n groot probleem was in mijn slaperige stadje en bleef rennen. (In mijn achterhoofd dacht ik "maar het zijn altijd die slaperige stadjes ...")
Ik bleef rennen en vroeg me toen af ??hoe duidelijk de tegemoetkomende auto's me konden zien. (Zeer beperkte trottoirs in mijn woonplaats.) Ik droeg een roze sweatshirt, dus ik besloot dat ze me waarschijnlijk goed konden zien. Dat en mijn Casper-witte huid.
Het begon super donker te worden en ik dacht gewoon niet dat het een goed idee was om uit te zijn (ook beperkte straatverlichting in deze stad), dus ik draaide me om naar huis. Ik kon mijn eigen voeten of de grond eronder nauwelijks zien. Ik begon gek te worden dat ik ergens over struikelde, viel en mijn been brak en mijn halve marathon niet Nike Air Pegasus 83 Damen kon lopen. Ik pompte mijn run op (niets als een beetje adrenaline om je thuis te krijgen) en ging op weg naar mijn ouders '. Ik was 2,95 mijl toen ik hun huis passeerde en zou naar het einde van de straat rennen en nog eens 4 mijl. Toen zag ik een familie herten de weg oversteken en besloot dat ik geen zin had om met wilde dieren om te gaan om mijn run af te maken. Ik kwam terug in huis en synchroniseerde mijn Garmin met de Garmin Connect en blogde erover. Een van mijn Twitter-volgers waarschuwde me dat ik voorzichtig moest zijn met het plaatsen van hardlooproutes, en ik ging akkoord. Ik had me niet gerealiseerd dat de Garmin de route ook had geüpload; Ik dacht dat het alleen de kilometerstand / tijdstatistieken had geüpload.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)