Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
schnell und freundlich
05-15-2020, 04:52 AM,
schnell und freundlich
De kinderen van Gail en Clare blinken uit op school, ze genieten van hun buitenschoolse activiteiten en ze zijn geliefd bij hun ouders. Mama's inzet voor ultra-trail hardlopen en de steun van papa laten kinderen zien dat geweldige prestaties mogelijk zijn voor Adidas Superstar Womens Floral vrouwen.

Hun verhaal is ons verhaal. Ze laten de warmte van hun comfortabele bedden achter voor de wilde, winderige bergen. Ze knarsen hun tanden, graven hun hielen erin en rennen wanneer ze maar kunnen stoppen. Ze trainen en racen ondanks dat ze een minderheid zijn. Met toewijding staan ??ze voor Nike Air Max 270 Uomo hun eigen persoonlijke uitdagingen en de uitdagingen die inherent zijn aan de sport. Clare, Gail, Karina en Sarah hebben enorme prestaties geleverd en hun successen kunnen onze toekomstige successen zijn. Als we allemaal aan het einde van een lange dag op de paden in ons bed vallen, terwijl we onze stapel dekens over onze pijnlijke en pijnlijke lichamen trekken, kunnen we glimlachen omdat we tot het uiterste zijn gegaan. En net als onze zussen op de paden, zijn we in staat.

Tapas op een plaats genaamd (denk ik) Tapas Teatro vlak bij Adidas Eqt Support Adv Herren het treinstation in Baltimore met Meg en Kate. We hebben een heleboel tapas en ik ging een foto maken van de spinazie, en Meg zegt: "Ga jij ook geen foto maken van de calamares?" Ja. Gevangen. Ook beste Steve Jobs, voeg alsjeblieft een flits toe aan de volgende iPhone.

Het is winter en koud weer Nike Air Max 90 Uomo is van grote invloed. Buiten rennen betekent lange panty's, een jas, handschoenen en een beanie. Als je eenmaal aan het rollen bent, warmt het lichaam op en beginnen de zweetkralen te rollen. Je panty, sportbeha en shirt zijn doorweekt en in eerste instantie vind je het niet erg. Maar dan eindigt je run en die warme natte kleren veranderen al snel in een koud martelwerktuig. Je tanden beginnen te klapperen als je huivert, en je gevoelloze vingers worstelen om hun behendigheid te vinden om de natte kleren van je vochtige koude huid te halen. Het enige waar je aan kunt denken, is jezelf in een grote, warme deken wikkelen om warm te worden.

Deze deken is gemaakt van merinowol, ingekookt zodat hij licht van gewicht, superzacht en ultra warm is. En wat weet je, het heeft zelfs een gedrapeerde capuchon en twee handwarmerzakken. De Nike Air Max 270 React Pánské Toad & Co Merino Merritt Hoodie is de warme en warme deken waar jij (en ik) van droomden.

Ik zag net een weerspiegeling van mezelf in een raam van een treinstation in Trenton. Dat dunne meisje met een legging en een schattig leren jack? Hey, dat ben ik! Soms vergeet ik dat ik bijna 50 pond ben afgevallen.

Ik heb me vanmorgen volledig verslapen voor zowel de trainer als mijn zeven mijl lange run. Ik werd wakker om 9 uur en terwijl ik een trein van 11:15 pak vanaf Penn Station, kon ik er niets aan doen behalve me een beetje schuldig voelen en het volgende week goedmaken ...
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)