Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
scelgono un regalo di addio
11-18-2020, 05:51 AM,
scelgono un regalo di addio
Het is jouw grote dag en je zou in de verleiding kunnen komen om jezelf in tule te wikkelen en jezelf in sieraden te draperen. Als je echter te veel aan de hand hebt, kan het op foto's afleidend zijn. In plaats van Schmuck een jurk met ruches, kralen en illusienetten te kiezen, probeer je de look van je trouwdag te stroomlijnen. Overweeg om een ??centraal punt te kiezen en je outfit eromheen te ontwerpen. Misschien heeft je jurk handgemaakte kanten mouwen, of heb je besloten om een ??antiek parelhoofddeksel te dragen. Bouw je ensemble rond deze centrale elementen. Subtiele foto's zijn beter dan overdaad, en als je een paar onnodige elementen achterwege laat, zul je blij zijn dat je dat hebt gedaan tegen de tijd dat je je trouwalbum opent.

Hoewel veel bruidstijdschriften de standaardlook laten zien die de meeste bruiden kiezen, wees niet bang om de envelop te pushen. Op een dag die zo persoonlijk en speciaal is als uw trouwdag, is het belangrijk ervoor te zorgen dat de details uw persoonlijke smaak weerspiegelen.

De trouwdag van een vrouw is Abiti da ballo ongetwijfeld een van de beste dagen van haar leven. Als u een aanstaande bruid bent, heeft u waarschijnlijk de rol van besluitvorming vervuld voor zaken als uw jurk, de locatie en uw gastenlijst. Een ander punt om te overwegen is je trouwlook. Er zijn een paar manieren om ervoor te zorgen dat uw trouwlook uniek en speciaal voor u is.

In plaats van de klassieke sluier is een steeds populairdere optie een bloemenkroon. Veel vrouwen dragen dit met bloemen gevulde hoofddeksel met dezelfde bloemen uit hun huwelijksthema. Anderen maken bloemkronen gevuld met eucalyptusbladeren en ander groen. Als je de voorkeur geeft aan een andere sfeer, is een met juwelen bezet hoofddeksel versierd met strass steentjes een prachtige optie. Wikkel het met juwelen bezette kopstuk om de voorkant van het voorhoofd en zorg ervoor dat het niet te strak zit. Party Dresses Dit koninklijke alternatief voor de standaard sluier zal zeker de aandacht trekken.

Veel bruiden hebben het gevoel dat ze op hun grote dag prachtige hoge hakken moeten dragen. Hoewel er niets mis is met een geweldig paar pumps, willen veel bruiden zich liever op hun gemak voelen en niet hinken op de dansvloer bij de receptie. Als je graag van de dag wilt genieten met een licht gevoel, kies dan voor platte schoenen. Veel van de trouwjurken in bruidswinkels in Columbus zijn tot op de grond. Niemand zal echt zien hoe uw schoen eruitziet. Je kunt kiezen voor een kanten balletslipper, een leuk paar sandalen of zelfs je favoriete funky tennisschoen. Kies voor een keuze die past bij uw eigen persoonlijke stijl.

Als het op uw bruiloft aankomt, onthoud dan dat u de baas bent. U wilt terug kunnen kijken naar uw trouwfoto's en trots zijn op hoeveel uw details u en uw persoonlijke stijl weerspiegelen.

Het is die tijd van de nacht dat je hakken opzij worden geschopt, de stropdassen worden losgemaakt en het feest ... gaat door! Enter: The After Party. We hebben speciaal een afspeellijst samengesteld om de stemming hoog te houden en de dansvloer tot in de vroege uurtjes vol te houden. Dus grijp je beste rallypartners, want de avond is nog maar net begonnen.

Ik had nooit echt een beeld in mijn hoofd gehad van ‘mijn perfecte trouwjurk’, dus ik had absoluut geen idee welke stijl ik wilde. Daarom heb ik zoveel jurken geprobeerd - te veel! Ik begon me te realiseren dat ik iets beachy en kanten wilde, iets waar ik in kon dansen, iets met een mooie trein en iets met een elegante rug. Ik paste deze jurk aan en vond het meteen geweldig omdat het zoveel van mijn vakjes aanviel.

Soms weet je op het moment dat je het past welke jurk bij je past. Als je echter moeite hebt om de perfecte jurk te vinden, overweeg wedding dresses dan of je erin kunt dansen, of je jurken buiten je comfortzone moet passen en of het past bij je bruiloft.

Kleding kopen is een van de meest opwindende onderdelen van de voorbereiding op een bruiloft. Nadat je tientallen jurken hebt geprobeerd in je plaatselijke bruidsboetiek, kan het echter moeilijk zijn om te beslissen welke jurk The One is. Hier zijn een paar tips die u zeker zullen helpen bij het kiezen van de juiste jurk voor uw bruiloft.

Een strakke jurk met een strak lijfje is misschien flatteus, maar kun je erin dansen? Je hoeft er niet alleen goed uit te zien in je trouwjurk. Je moet ook door het gangpad kunnen lopen, rond de dansvloer kunnen draaien en de hele nacht gasten kunnen begroeten. Dit betekent dat u een jurk moet kiezen waarin u zich prettig voelt. Zeg nee tegen beperkende silhouetten, jeukende stoffen en Formal Evening Dresses lijfjes die te laag zijn gesneden voor comfort.

Wanneer je begint met het shoppen van kleding, heb je waarschijnlijk een idee naar welke stijl je op zoek bent. Misschien ben je op zoek naar een romantische jurk met een rok die geschikt is voor een prinses. Misschien ben je op zoek naar een jurk in bohemienstijl. Zelfs als je gefixeerd bent op een bepaalde stijl, zorg er dan voor dat je een paar jurken past die buiten je comfortzone vallen. Misschien ontdek je wel dat je er het beste uitziet in een A-lijn jurk of een korsetachtig lijfje. Misschien vind je een jurk waarmee je alles blijft vergelijken. Dit is je winnaar.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)