Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
réactive du système de support
05-18-2020, 04:35 AM,
réactive du système de support
Dit padennetwerk loopt langs het Waterbury Reservoir en Little River. Dit is meestal een dubbelsporige weg, met ook secties van enkelspoor. Er is hier een vrij goede hoogtewinst, ongeveer 1.50Adidas Zx 850 Mujer 0 voet. Dit pad sluit aan op het Little River State Park, gelegen in Waterbury, de stad naast Stowe. Er zijn veel historische markeringen langs het pad, die het dorp beschrijven dat eind 1700 werd gesticht. De hoofdlus hier, Cottonbrook Road, is ongeveer 6,5 mijl, maar er zijn tal van paden waarmee je extra kilometers kunt toevoegen. Ik moedig je aan om het enkelsporige pad, Foster's Trail, naar Ricker Farm te nemen voor een mooi uitzicht langs de rivier en een steile klim die je dankbaar zal zijn voor het uitstel zodra je de top van de klim bereikt!

Trapp Family Lodge: Deze plek is op zichzelf al beroemd, als de thuisbasis van de von Trapps (ja, die!), Maar ik beloof je dat de paden hier niet teleurstellen! Een van mijn favoriete plekken om te rennen, Trapp's heeft alles, van technische enkelspoor tot zachte dubbelspoor, met Nike Air Max Command Dámskéveel klimmen om je aan het werk te houden. Mijn favoriete run gaat omhoog naar de hut via Owl's Howl-pad, over Haul Road en naar Adam's Camp-paden. Als je op zoek bent naar een leuke race om te rennen, raad ik ten zeerste Catamount Ultra of Trapp Mountain Marathon aan. Beide races vinden plaats op het trailnetwerk van Trapp Family Lodge en zullen je zeker uitdagen. Bovendien zijn de banen geweldig en er is altijd een geweldige swag en bier na de race!

Dit proces begint bij het trainingsprogramma, maar ook bij het kiezen van de juiste uitrusting om me voor te bereiden op de wedstrijddag. Dit jaar heb ik, na het uitproberen van de nieuwe ASICS GEL-Kayano? 23, besloten dat deze schoen perfect is voor mij om de wekelijkse training aan te nemen die ik voor de race ga doen. Zoals ik al zei, ik ben niet gebouwd zoals je typische duursporter. Wat nog belangrijker is, ik ben ouder en mijn lichaam herstelt niet op dezelfde manier als toen ik op de middelbare school zat. Dat waren de dagen dat ik elke dag kon rennen en terug kon stuiteren alsof ik een week vrij had gehad. Nu zal ik een zware trainingssessie hebben die me een paar dagen terugbrengt voordat ik weer normaal kan worden en weer met dezelfde intensiteit kan trainen. Met andere woorden, ik heb alle hulp nodig die ik kan krijgen en een goed gedempte, ondersteunende hardloopschoen gaat een heel eind.

Dat brengt me bij de ASICS GEL-Kayano? 23, want het is een nietje van de ondersteuningscategorie in de hele hardloopwereld. Als hardloper met een matig niveau van overpronatie, stelt de responsieve stabiliteit van het Dynamic DuoMax? Support System me in staat om de weg op te gaan met zachte, positieve feedback. Bekend om zijn zachtheid, stelt deze update zeker niet teleur met ASICS 'Convergence GEL?-technologie die mijn landing dempt, waardoor ik nooit het gevoel krijg dat ik gewoon op de stoep sla. Als gevolg hiervan voelen mijn oudere heupen, knie?n en enkels zich na een paar kilometer op de weg niet neergeslagen in de GEL-Kayano? 23.

Het comfort gaat verder met het FluidFit?-bovenwerk, voor een Nike Air Max 2017 Femme naadloze pasvorm die zowel flexibel als ondersteunend is. De traditionele GEL?-demping is nog steeds een prominent aspect van de Kayano 23 die zorgt voor een uiterst luxueus gevoel, waardoor je de afstand kunt nemen. In combinatie met het comfort in demping verbeterde ASICS de pasvorm rond de hiel van deze schoen met een Heel Clutching System?-technologie om de voet tijdens het hardlopen te beschermen. Ten slotte is het uiterlijk van het bovenwerk van de Kayano 23 vernieuwd met levendige kleuren, een LiteShow ? -versie voor mannen en vrouwen, en zelfs een paar paar met leuke grafische ontwerpen die begin volgend jaar worden uitgebracht.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)