Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
oder identifiziert und von denen
05-21-2020, 09:00 AM,
oder identifiziert und von denen
De nieuwe Reebok CrossFit Lifter 2.0 is een van mijn favoriete schoenen in de vloot. Als iemand die hun Olympische liften serieus neemt, vind ik het geweldig hoe de Lifter 2.0 me helpt om met weinig moeite op de juiste posities te komen. Door de felle kleuren val ik op terwijl ik hard aan techniek werk tijdens het reinigen, squats en flarden. Wat ik het leukste vind aan de Lifter 2.0, is hoe stabiel ik me voel tijdens zware squats. De Pebax TPU-hielclip houdt me op de grond en helpt me op Nike Air Huarache Herren mijn hielen te blijven wanneer ik uit de onderkant van een zware squat rijd. Een ander geweldig gebruik van de Lifter 2.0 komt tijdens langere roeisessies. De stevige hielclip heeft mijn vermoeide benen tijdens een 5k-rij geholpen door dat kleine voordeel te bieden wanneer ik het het meest nodig had. Ik heb ook de vorige lifter van Reebok gedragen, die is gemaakt met een meer traditioneel leren bovenwerk. Het duurde even voordat ik dit materiaal had ingebroken, maar de Lifter 2.0's waren flexibel en meteen gemakkelijk te gebruiken.

adidas bracht een revolutie teweeg in hardloopschoenen met de lancering van Boost - een zeer gedempte en responsieve tussenzool bestaande uit gefuseerde TPU-pellets. Boost verscheen voor het eerst in het originele Energy Boost-model. Sindsdien heeft Adidas elk van hun belangrijkste hardloopschoenmodellen Adidas Nmd Mens aangepast en verfijnd om compatibel te zijn met de premium tussenzool.

Hoewel de overgrote meerderheid van adidas's belangrijkste hardloopschoenen is verbeterd met Boost-technologie, heeft geen van hen een tussenzool die volledig uit Boost bestaat. Al deze modellen hadden een deel van Supernova - adidas's klassieke EVA-tussenzoolschuim - ingebouwd in de schoen.

De gloednieuwe Adidas Ultra Boost, die op 27 februari 2015 beschikbaar zal zijn, tilt het Boost-concept naar een nieuw niveau.

Dankzij jarenlang onderzoek en grote sprongen in productontwikkeling biedt de Adidas Ultra Boost hardlopers een 100% Boost-tussenzool. Dit komt neer op meer demping en meer energierendement dan wat de Energy Boost biedt (wat tot nu toe de Boost-iest hardloopschoen van adidas was).

De adidas Ultra Boost is een alledaagse neutrale Nike Cortez Damen trainer die geschikt is voor alle soorten hardlopen, inclusief marathontraining en hogere kilometrage. De herenmaat 9 weegt 10,9 gram en de damesmaat 7 weegt 9,4 gram, en beide stijlen zitten op een hak van teen van 10 mm.

De premium tussenzool is niet het enige kenmerk dat deze schoen ultracomfortabel maakt. adidas heeft het naadloze Primeknit-bovenwerk verwerkt, dat niet alleen comfort en flexibiliteit toevoegt, maar de schoen ook een zeer modieuze look geeft. Ook is een nieuwe Stretchweb-buitenzool aan de tussenzool vastgesmolten, waardoor de tussenzool op de juiste manier kan uitslaan en scheuren. Het resultaat is een rit die zeer aanpasbaar is aan verschillende passen en terreinen.

Deze schoen is grotendeels ontworpen voor hardlopen op de weg, hoewel hij bestand is tegen licht op paden.

"De Ultra Boost vertegenwoordigt 70 jaar succes op het circuit, op de paden en op de weg, samengebracht in één schoen", aldus Daniel Ache, technisch vertegenwoordiger van adidas.

Daniel stopte bij Holabird Sports voor een exclusieve preview van de Adidas Ultra Boost. Bekijk de onderstaande video voor meer informatie.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)