Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
nombreuses fois en cours de route pour sentir
03-19-2020, 12:41 PM,
nombreuses fois en cours de route pour sentir
Zoals ik hierboven al kort zei, is caltopo.com een ??geweldige bron om te kijken naar het terrein dat je wilt verkennen. Ik klik graag op de lagen helemaal rechts op het scherm en kies de ‘Hellinghoekschaduw - Vast’. Dit is een persoonlijke voorkeur, maar ik vind het Adidas Zx 500 Mujer gebruiksvriendelijker om naar lawinegebied te kijken. Werkelijk alles met kleur kan glijden, zelfs de 27-29 graden hellingen, onder de juiste omstandigheden! Met behulp van deze tool kunt u het omliggende terrein boven en om u heen beter beoordelen. Ik gebruik dit naast het feit dat ik in alle seizoenen vrij regelmatig in het achterland reis om een ??beter begrip te krijgen van wat hellingen laden, geschuurd worden, dwarslading enz. Door in alle seizoenen te reizen, kunt u zien welke resterende sneeuw laat in de herfst overblijft (dwz: ijs) en kan een gevaar vormen voor sneeuwval in het vroege seizoen op een slecht oppervlak van ijs. Al deze dingen worden geleerd tijdens vele jaren van backcountry-reizen in alle seizoenen en zeker niet iets dat je zou verwachten te leren binnen een jaar reizen, dat is gewoon gek!

Om echt te leren hoe het Nike Internationalist Hombre snowpack te beoordelen, zal ik AIARE L1 opnieuw als start noemen. De cursus leert u basistests in het veld, hoe u putten moet graven en vooral hoe u de put en de tests die u uitvoert op de put die u zojuist hebt gegraven, kunt beoordelen. Ik bedoel, we kunnen allemaal gaten in sneeuw graven, toch? Een basistest is de compressietest. Dit zal de stabiliteit van het sneeuwpakket testen en de waarschijnlijkheid van een dia op basis van de bevindingen illustreren. Als u bijvoorbeeld een compressietest doet en de test mislukt op C3, betekent dit dat de helling zeer reactief is omdat deze de derde keer dat u op de achterkant van de schop op de kolom tikte, mislukte. Nogmaals, om deze inhoud volledig te begrijpen, Nike Air Max Zero Donna raad ik ten zeerste een basiscursus sneeuwreizen / veiligheid aan of een AIARE L1-cursus die je leert een put te graven en ike Internationalist Damen basistests uit te voeren; of zelfs samenwerken met een mentor die bereid is om je uit te schakelen en je te laten zien hoe je een put graaft / basistests uitvoert, bewegende beoordelingen uitvoert (zo cruciale IMO) en luistert naar hoe ze het terrein observeren en zich verplaatsen in lawine-terrein - veruit de meest nuttige leerervaring die u zult ontvangen. De snelle en vuile test die ik zojuist noemde, is een test die ik graag gebruik terwijl ik alleen vil, ik gebruik de bovenkant van mijn paal (grip) om vele, vele, vele keren langs de weg in de sneeuw te duiken om lagen te voelen. Ik voel voor elke harde laag die mijn paal stopt of weerstand toevoegt. Stevige, harde lagen zijn iets dat zorgen moet baren voor Nike Air Zoom Pegasus 31 Uomo reizigers in het achterland.

Ik moet een bekentenis doen: ik heb sinds zondag niet meer getraind. Maandag had ik het druk en Nike Air Pegasus 83 Homme zou dat als rustdag nemen, en toen voelde ik me dinsdag en woensdag misselijk. Nadat ik drie dagen achter elkaar niet had getraind, heb ik er gisteren geen prioriteit van gemaakt en is het niet gebeurd.

Ik heb nog een bekentenis: elke keer dat ik de zin "rustdag" gebruik, krijg ik dit nummer van Rascal Flatts in mijn hoofd.

Ik werd vanmorgen wakker en voelde me als een luiaard en vroeg me af hoe ik wekenlang zonder sporten werkte.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)