Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
good wedding dress
10-14-2020, 05:54 AM,
good wedding dress
Als uw trouwdag nadert, ervaart u dan opeens "Cold-Feet"? Is het normaal om ongerust te zijn over het lopen door het gangpad? U heeft niets te vrezen. Ja, het is volkomen normaal om op je grote dag kriebels en koude voeten te hebben, en je bent niet de enige. Psychology Today USA voerde een onderzoek uit waaruit bleek dat ongeveer 55% van alle bruiden zouden lijden aan een vorm van voorhuwelijkse angst.

Dus wat veroorzaakt koude voeten en waarom zijn zoveel mensen vatbaar voor deze aandoening vlak voor hun grote dag. Laten we de kwestie eens nader bekijken.

Wat veroorzaakt koude voeten?

De term "koude voeten" is typisch een reactie op de onderliggende stress vóór het huwelijk. Door deze vorm van stress kun je je erg ge?rriteerd, rusteloos en opgewonden voelen. Als de neigingen je gek maken, haal dan diep adem. Onthoud dat je misschien sentimenteler bent dan je dacht. Maar dat betekent niet dat je je emoties kunt laten Avondjurken Hasselt beheersen. Dus doe je best om te ontspannen. Je zenuwen zullen uiteindelijk terugkeren naar hun normale toestand. Je zou kunnen proberen te mediteren of zelfs 10 keer diep adem te halen om onmiddellijke verlichting te brengen. Als dat niet werkt, lees dan verder om betere manieren te ontdekken.

Hoe ga je om met koude voeten?
Schrijf de dierbaren om je heen op. Schrijf alle "wat als" op. Door dingen op te schrijven krijgt u een beter perspectief. En het resultaat is dat je je realiseert dat die angsten toch niet zo groot waren!

In plaats van jezelf uit te putten met planning en voorbereiding, neem je wat tijd vrij met je partner en doe je iets eenvoudigs, zoals een lange wandeling door de tuinen maken of samen een ijsje eten.

Denk aan alle mooie herinneringen die jullie hebben gedeeld en dat zal zeker de meeste stress wegnemen. Praat met elkaar over de dingen die je leuk aan elkaar vindt.

Laat uw bruiloft niet overnemen door iets eenvoudigs als koude voeten. Ga er voorbij. Het is gewoon je geest die met je speelt. En als geen van de bovengenoemde idee?n werkt, trek dan je bruidsjurk aan en kijk jezelf in de spiegel. Als je je realiseert dat je er absoluut schitterend uitziet, zou je niet kunnen voorkomen dat je door het gangpad loopt! Al je angsten zullen veel kleiner lijken. Fijne bruiloft dus!

Het is grappig omdat ik vrij vroeg in het huwelijksplanningsproces een bruiloft-lehenga online had gekocht. Ik vond het geweldig, maar ik wist niet zeker of ik er ‘verliefd’ op was. Maar omwille van de timing (verzonden vanuit India samen met maatwerk op maat), wilde ik het niet riskeren door te klagen. Eerlijk gezegd was ik meer ge?nteresseerd in welke sneakers ik zou dragen voor de receptie (ik ben een enorme sneakerhead). Ik was een weekend teruggereisd naar mijn huis in MN en ik liep rond met mijn zus in een plaatselijk winkelcentrum en voor het raam hing deze prachtige gouden lehenga. Het was niet gestikt, dus het was gewoon stof, maar het Vestidos de Tallas Grandes was adembenemend mooi. Ik moest het hebben. Zonder er zelfs maar bij na te denken, kocht ik het ter plekke. Alleen realiserend dat, oh god, ik het op maat moet laten maken voor mij. Wie gaat dat doen? Ik moet een Indiase kleermaker vinden, enz. Enz. We zochten onmiddellijk naar Indiase kleermakers en met de nieuw aangeschafte stof in MN en ik werd binnen enkele uren opgemeten / gepast. De lehenga werd binnen een paar maanden op maat gemaakt en werd ongeveer een maand voor de daadwerkelijke bruiloft naar mij verzonden in Seattle. Leuk feit, mijn zus moest me eraan blijven herinneren om mijn nieuwe lehenga te passen om er zeker van te zijn dat de afmetingen correct waren en dat hij goed bij me paste. Dat deed ik natuurlijk niet, dus de foto's die van onze trouwdag waren gemaakt van mijn zus die me hielp bij het aantrekken, waren eigenlijk de eerste keer dat ik het ooit had aangetrokken. Ik onthulde dat aan mijn zus terwijl ze het op me Sexy Abendkleider legde en dus werden de emoties van vreugde en ook ergernis van liefhebbende zus zo perfect vastgelegd in die foto's.
Reply
10-14-2020, 10:12 AM,
He’s also involved in other charity
He’s also involved in other charity initiatives. For example, the lifelong animal lover — who owns a dog named Zeus — is involved in helping animal-related causes. “I’m completely committed to the welfare of our furry friends,” he says FOR MORE DETAILS.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)