Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
equivalgono a quello
04-20-2020, 11:57 AM,
equivalgono a quello
Mijn reis eindigde onverwacht anderhalve kilometer van de trailhead. Het was schemerig en ik was dicht bij de trailhead, dus ik vermeed de laatste 15 minuten van het pad mijn koplamp uit te trekken. In het dimlicht struikelde ik op een rots en brak mijn vijfde middenhandsbeentje (mijn hand) om mezelf te vangen! Ik had nog nooit een bot gebroken, maar ik wist ongetwijfeld dat het gebroken was - ik hoorde het breken en het gevoel was onmiskenbaar. Gelukkig was mijn verloofde bij de trailhead om me naar de ER te brengen!

Een ding dat ik heb geleerd van het omgaan met mijn hersenletsel, is het accepteren van de dingen die ik niet Nike Cortez Dámské kan veranderen. Ik heb geaccepteerd dat ik dit seizoen misschien niet op tijd zal genezen om mijn reis te voltooien, maar ik ben nog steeds diep teleurgesteld. Ik was aan de reis begonnen en was klaar om zelf een grote Sierra-oversteek te maken. Als ik herstel voordat de dagen te kort zijn, de nachten te koud zijn en de bergen sneeuw verzamelen, ben ik zo weer terug waar ik was gebleven om mijn reis te voltooien! Mijn angst uitdagen en overwinnen was echter het fundamentele doel van deze reis. Na een moeizame start kwam ik op een punt waar ik me comfortabel, gelukkig en helemaal klaar voelde om door te gaan tot het einde. In dit opzicht was mijn reis een echt succes.

Als andere dames worstelen met angst zoals ik, dan is hier de samenvatting van wat me heeft geholpen:

Veranderende plannen om ergens vertrouwder en comfortabeler Nike Air Presto Dámské te beginnen, brachten de angst tot een beheersbaar niveau. Dit bracht me waar ik kon beginnen.
Door slechts op één zorg tegelijk te focussen, werd de angst onder controle gehouden.
Denk bewust: ‘draai je niet om, simpelweg omdat je overweldigd bent’. Omkeren als er echt gevaar dreigt, is gepast, maar voortijdig omdraaien vanwege zorgen is dat niet.
Ten slotte wil ik mijn oprechte dank betuigen aan Trail Sisters, Merrell, en in het bijzonder aan de dame achter Trail Sisters die werkt om andere vrouwen sterker te maken - Gina! Hopelijk helpt mijn bergavontuur vanuit een rustige hoek van de Sierra de zaak verder en inspireert het andere vrouwen om erop uit te trekken!

Ik herinner me mijn eerste run alsof het gisteren was. Ik was 12 jaar oud en ik liep een halve mijl met een vrouw voor wie ik babysat. Mijn vader was net overleden Adidas Superstar Damen aan alcoholisme en ze stelde voor dat ik probeer te rennen om het verdriet te helpen. Mijn liefdesrelatie met hardlopen was begonnen.

Toen ik opgroeide, kreeg ik te maken met een behoorlijk deel van trauma en misbruik. Ik rende altijd om de pijn / het geluid in mijn hoofd te kalmeren. Op de universiteit liepen mijn vrienden en ik alle paden die we konden vinden in Boone, North Carolina. Terugkijkend op die jaren cre?erde hardlopen voor mij een veilige gemeenschap van geweldige vrouwen. Ik was toegewijd aan hard spelen en feesten paste niet in mijn vroege ochtendavonturen. Na mijn studie verhuisde ik Nike Air Max Command Womens naar Bend, Oregon. De paden daar zijn eindeloos. Mijn hardloopvrienden steunden elkaar en ik voelde me veilig.

Toen het leven gebeurde, trouwde ik, kreeg een kind en voltooide mijn masterdiploma verpleegkunde. Ik had alles professioneel voor me, maar mijn huwelijk was niet gezond. Ik ben gescheiden en de hardloopgemeenschap heeft me gesteund toen ik weer de weg vond. De paden lopen was mijn medicijn. Rennen bracht me door een ander pijnlijk punt in mijn leven. Uiteindelijk ben ik hertrouwd met een geweldige man die ik tot op de dag van vandaag mijn man mag bellen. Mijn man en ik hadden een kind en het was een fijne tijd. Ik liep goed en won behoorlijk wat races. Terugkijkend merkte ik dat mijn sociaal drinken toenam. Ik had ook een slecht fietswrak waardoor ik een hersenschudding en een gescheurde bicepspees achterliet. Ik kon www.carolinetricot.it ongeveer zes weken niet rennen. Gedurende deze tijd nam mijn drinken echt toe. Ik was depressief en had afasie. Elke keer dat ik probeerde te rennen, waren de hoofdpijn slopend. Hardlopen was geen optie.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)