Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
eine bekannte
03-26-2020, 11:46 AM,
eine bekannte
Allereerst willen we iedereen bedanken die een aanvraag heeft ingediend voor de Trail Run Adventure Grant die wordt aangeboden door Trail Sisters, Under Armour en CamelBak. We hadden in totaal 271 inzendingen en het was op zijn zachtst gezegd vrij moeilijk om het terug te brengen tot 6 winnaars. Elke applicatie had een unieke missie en reden waarom het een fenomenaal trail-run avontuur zou zijn ... we zouden genoeg beurzen voor iedereen willen hebben. Voor degenen die niet zijn geselecteerd, hopen we dat je je avontuur nog steeds zult voortzetten, omdat het een levensveranderende ervaring kan zijn, of gewoon wat je nodig hebt om je passie te vervullen om van het Nike Air Max 2017 Femme buitenleven te genieten.

Ik hou van Beth's idee om het gericht te houden op slechts een paar haalbare, dus hier gaat het.

1. Houd me zo goed mogelijk aan mijn trainingsschema voor marathons. Loop een geweldige halve marathon in Portland - of dat nu betekent racen of het op lange termijn doen, daar ben ik nog niet zeker van. Nike Air Force 1 Herren Ik kan wachten tot na de marathon om me te concentreren op snelheid en mijn sub-2: 00-doel te verslaan.

2. Wees niet verslapt aan kracht. Doe het twee keer per week en yoga één keer per week. Of dit nu betekent dat ik een les moet volgen of dat ik mijn angsten in de gewichtsruimte moet onder ogen zien, DOE HET, THEODORA.

3. Begin opnieuw voedsel te volgen. Ik heb een FitBit aangevraagd voor beoordeling, dus als het eenmaal komt, ben ik van plan om de rest van de maand eten te volgen (en ook weer te bloggen), zodat Adidas Eqt Support Adv Damen ik tijdens marathontraining echt een goed idee kan krijgen van calorie?n in en uit. Ik denk dat dit zal leiden tot meer

4. Volg een regelmatiger eetschema. Het volledig onregelmatige schema dat ik nu heb (elke dag is een beetje anders geweest) en mijn gevoelige maag hebben ertoe geleid dat ik moet wachten totdat ik veel Adidas Eqt Support Adv Damen te hongerig wordt om te eten omdat ik niet wil eten voor een interview en dan niet voel goed in het midden van een interview. Ik moet echt een hoop kleine maaltijden blijven doen - mijn maag is op deze manier echt zoveel gelukkiger.

5. YOGA. (Zie hierboven.)

6. Meer water. Ik was eigenlijk veel beter in het drinken van water toen ik aan het werk was - het was een welkome afwisseling om elke paar uur op te staan ??en mijn waterfles te vullen.

Wat zijn uw gezondheidsdoelen voor augustus en hoe heeft u uw zomerdoelen bereikt?

Mijn moeder wordt dit jaar 73. Een van de dingen waar we allebei van genieten is hardlopen. Mijn moeder heeft de marathonafstand afgelegd en we deelden een weg half bij de Grand Tetons. Ze heeft nog nooit in de bergen gelopen en dat zou ons avontuur zijn. Een moeder-dochterreis van licht epische proporties. De Nike Air Max 97 Mujer locatie zou Mount St Helens zijn, omdat het iconisch is in onze staat. We zouden een tweedaagse verkenningstocht door het gebied maken, inclusief delen van de Loowit Trail.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 2 Guest(s)