Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
douleur et que la course sera toujours
04-13-2020, 11:04 AM,
douleur et que la course sera toujours
De Australische middellangeafstandsloper Herb Elliott (een van 's werelds beste) die maar liefst 17 keer vier minuten voor de mijl brak, zei: "Motivatie mag niet gebaseerd zijn op geld, roem of glorie. Als dat de motivatie van www.haarmaeleon.de de atleten is om te concurreren, zullen ze helaas teleurgesteld zijn als ze tekortschieten. " Hij geloofde dat de puristische vorm van motivatie moest worden verdreven uit een verlangen om ZELF TE VERBETEREN! Als het op zijn eigen wedstrijden aankwam, zei hij: 'Ik ga dit zo hard mogelijk doen omdat het me een beter mens zal maken.' Elliot ging dus verder dan motivatie. Atleten zullen praten over de noodzaak om zichzelf voor en tijdens de wedstrijd naar het breekpunt te duwen, omdat ze denken dat dat is waar het bij competities allemaal om draait, en dat is wat er nodig is om een ??winnaar te maken. Maar moet de behoefte aan en validatie van fysieke uitputting of extreme pijn het meetinstrument zijn dat wordt gebruikt om je goed te voelen over je training of je race?

Ik denk dat Herb het goed had. Als we kunnen evalueren waar onze motivatie vandaan komt en het meer baseren op een Nike Cortez Damen kans om deel te nemen aan de ervaring en wat we leren te gebruiken om ons te verfijnen, dan kunnen we ons voorbereiden op het best mogelijke resultaat.

Mijn eetlust van vandaag was ZO UIT. Waarschijnlijk omdat ik twee uur eerder dan normaal wakker werd om te trainen.

Ik at rond 8.30 uur een Luna-bar om vanmorgen mijn honger te stillen, en dan ... NA HET ONDERTEKENEN VAN MIJN NIEUWE LEASE! Voor de lunch had ik de gehaktballen en saus van mijn moeder over volkoren spaghetti. Maar na een paar vergaderingen had ik trek in een middagsnack. Omdat ik mijn middagsnack al had gegeten, pakte ik een van mijn collega's om naar Le Pain Quotidien te rennen voor een koekje. Dit koekje was niet alleen VIER DOLLARS, maar het was STALE.

Toen ik thuiskwam van mijn werk, betekende de verandering in mijn schema en het gebrek aan snacks om dit te compenseren dat ik hongerig was. Ik heb een deel van deze kipfrancese opgewarmd die mijn moeder onlangs bracht en een zoete aardappel en wat broccoli maakte. Ik had zo'n honger Nike Cortez Hombre dat ik drie stukken kip at.

Oh, en over die training vanmorgen? Nou, het was slechts een 1,5 mijl lopen. Ik was nog steeds erg moe en mijn benen zitten nog steeds erg strak. Ik heb wel twee mijl gelopen tijdens de lunch. Als ik eenmaal ben verhuisd, loop ik waarschijnlijk minstens 4 mijl per dag! (Een mijl naar het werk, naar huis gaan tijdens de lunch om mijn hond uit te laten, weer naar mijn werk lopen, naar huis lopen tijdens de lunch!) Ik zal veel inpakken, maar ik heb zin in mijn nieuwe plek.

Het duurde slechts een moment na ontvangst van het schokkende nieuws dat de energie uit mijn lichaam wegvloeide.

Verfrommeld op de keukenvloer, met de telefoon in mijn hand, werd ik een omhulsel van een persoon. Terwijl ik probeerde te staan, wankelden mijn benen onder het gewicht. De spieren van mijn hardloper waren nutteloos. Adidas Superstar Damen Nooit eerder had ik zo'n ingrijpende fysieke verandering door emotionele shock ervaren.

Maar daar was ik.

Ik had net vernomen dat de man van wie ik hield dood was. We waren jong, verliefd, hadden samen avonturen gepland in verre landen en droomden van waar we ons gezin zouden grootbrengen.

Maar hij was op een berghelling in de Himalaya gevallen en nu zou dat nooit meer gebeuren.

Op de dag dat ik het nieuws kreeg, ging ik naar het huis van mijn vriend Christie. Samen liepen we als twee oude dames langs het vlakke voetpad parallel aan de grijze, stromende rivier. Met de armen aan elkaar liepen we langzaam, amper merkend op de schitterende blauwe lucht van de dag en de zachte warme bries.

Christy, die aan het herstellen was, was nog maar een paar dagen verwijderd van een rugoperatie, en toch kon ik haar trage tempo niet evenaren.

De Adidas Eqt Support Adv Donna volgende maanden veroorzaakten grote schade aan mijn gezondheid toen mijn lichaam zijn eigen schok- en verdrietproces doormaakte.

Ik heb veel geslapen. Ik at amper. Ik dronk meer. Ik heb hard gefeest. Ik rende nooit.

Pas zeven maanden later, toen ik aan de andere kant van de wereld was, dacht ik dat zelfs misschien ... misschien kan ik weer rennen.

Ik was een paar dagen in Nieuw-Zeeland geweest met een ambitieuze agenda van wandelen en kamperen langs verschillende van de beste paden of 'tracks' van het Zuidereiland. Het was een van de vele avonturen die Ben en ik hadden besproken om samen te doen.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)