Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
destination de croisière populaire
05-06-2020, 12:11 PM,
destination de croisière populaire
Lopers, avonturiers of iedereen die wat tijd buiten wil doorbrengen, willen allemaal zo min mogelijk inpakken. Hoe meer je draagt, hoe meer je om je heen moet geven en wanneer je aan het rennen bent, kunnen de extra items en het gewicht je echt van je spel afbrengen. Gelukkig heeft Garmin de hunne opgevoerd. De nieuwe fenix 5 Plus-serie is bedoeld om niet alleen andere GPS-horloges en fitnesstrackers te vervangen, maar ook uw smartphone terwijl u onderweg bent.

Ik heb vandaag een levering gekregen van FreshDirect. Voor degenen onder u die niet in NYC wonen, is FreshDirect een bezorgdienst voor boodschappen. Ze zijn redelijk geprijsd (voor NYC) en hebben meestal goede deals voor verse producten. Ik weet dat ik sommige mensen niet kan kiezen, maar ik ben meestal blij met hun superverse selecties. Ik kies Adidas Yeezy Boost 350 Femme zo vaak als ik me kan veroorloven voor biologisch.

Snack van kampioenen: Chobani Griekse yoghurt met bessen en een beetje granola. De Red Bull is een zeer incidentele (en weliswaar vreselijke) gewoonte van mij, maar ik heb veel werk dat ik probeer te doen.

Ga langs de zuidelijke uitbarsting van de Cross Trail langs vele houten bruggen, neergehaalde bomen en veranderde bruggen naar Indian River Falls. De watervallen zijn Nike Internationalist Herren niet al te spannend, maar het pad slingert mooi langs de rivier en heeft aan het begin een touwschommel als je zin hebt in een polaire duik. Breng beerenspray mee en kijk uit voor ijs als het geen zomer of late lente is.

Maak een avontuurlijke lus vanaf het wandelpad van Thimbleberry Lake, ten zuiden van de stad, naar Beaver Lake bij de dam die de elektriciteit voor de stad vormt. Je wordt beloond met hoogteverschil, oude groei, een mooi aangelegd pad naar Beaver Lake met mooie uitkijkposten, muskusbomen en houten voetbruggen. Ga het pad naar het zuiden af ??naar Herring Cove, met een prachtige zonsondergang die een glimp opvangt van het geluid, en ga terug op de grindweg langs Sitka Sound langs het fort van de beer naar het walvispark. Grijp je kans om een ??beer te spotten terwijl je je hammies uitrekt op de prachtige Nike Air Max Tavas Mens balkons, en ga dan ongeveer anderhalve kilometer terug op weg naar je startpunt.

Mt. Verstovia: 6 mijl heen en terug
Ga vanuit de stad naar het zuiden en parkeer bij de Mt. Verstovia trail head. Wandelen / rennen (hoewel meestal wandelen) het pad op (dat in de late lente ijskoud kan zijn) naar Mt. Verstovia. Wees voorbereid op een prachtig uitzicht op het geluid en de Arrowhead-piek, en een aantal grote hoogteverschillen.

Gavan Hill: 6 Miles (ish) heen en terug
Ga het Gavan Hill-pad op vanaf het bord op de goed gemarkeerde Cross Trail. Je gaat veel trappen op om toegang te krijgen tot dit prachtige uitkijkpunt. Als er niet veel sneeuw is, kun je verbinding maken met Harbor Mountain en een grote lus voor jezelf maken. Of je kunt gewoon weer naar beneden gaan nadat je je tegoed hebt gedaan aan de bergen en het geluid (en je goed Nike Air Max Tavas Pánské geplande picknicklunch).
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)