Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
confiance pour participer
05-14-2020, 08:13 AM,
confiance pour participer
Mijn eerste herinneringen aan hardlopen zijn aan mijn broer en mij die aan het eind van gezinswandelingen over paden vliegen. We noemden het "stump jumping en rock hopping". Dat waren de dagen voor onverzadigbare concurrentie, onvermijdelijke burn-out en onvermijdelijke twijfel aan zichzelf. De dagen voor de sport bepaalden wie ik ben. Het enige doel was om zo snel mogelijk de trailhead te bereiken, geen afstand, geen tijd, geen horloges en geen zorgen.

Hardlopen is iets dat ik altijd heb geweten. Ik deed mee als sprinter van de middelbare Adidas Zx 700 Womens school naar de universiteit, maar liep tijdens mijn tweede jaar weg van het circuitteam. Die beslissing volgde veel Nike Air Max 97 Dámské emotie, maar bovenal voelde ik me opgelucht. De vreugde was weg. Ik begon te rennen om in vorm te blijven en liep elke dag dezelfde saaie route langs de snelweg. Ergens onderweg brandde ik op en rende ik om de verkeerde redenen. Ik dacht dat als ik zoveel langer of zo veel verder zou lopen, ik veel gezonder, magerder en gelukkiger zou zijn. Ik had het mis.

De Adaptive Tuning-versie van de Instinct heeft een hoofdformaat van 100 vierkante inch en weegt 290 gram / 10,2 gram met een balans van 330 mm. Met een frame van 23/26/23 mm is dit racket modern, in tegenstelling tot Head's Graphene Touch Speed, 22 mm rondom, wat zorgt voor een meer traditioneel gevoel.

Als je de Instinct in de afgelopen jaren hebt gebruikt, weet je dat het een krachtvriendelijk racket is. De tijden zijn veranderd, maar de ware kleuren van het instinct leven nog steeds in deze iteratie met Graphene Touch. Je hebt Nike Air Max Command Hombre een krachtig en manoeuvreerbaar racket recht uit het hoofd, maar nu kun je meer doen.

Als je het instinct wilde temmen van zijn vuurspuwende drakenpersoonlijkheid, dan zou je naar de configuratie moeten kijken. Het racket wordt standaard geleverd met 16/19 doorvoertules, die Nike Air Max Zero Damen moeten worden verwijderd en vervangen door het zwaardere 16/19-doorvoersysteem toe te voegen (0,5 gram). De eindkap moet ook worden vervangen door de zwaardere optie die wordt geleverd in de adaptieve afstemmingsset, met toevoeging (0,35 gram). Voor deze configuratie is geen aanpassing van de totale lengte nodig, maar als dat het beste bij u past, heeft uw racket een statisch gewicht van 305 gram / 10,67 gram en een zwenkgewicht van 325 mm.

Ondanks dat ik meestal een belachelijk goede speller ben, heb ik soms problemen met een paar woorden. (Moeilijk te geloven, ik weet het.) Omelet is een van deze. Ik heb het Nike Air Pegasus 83 Hombre gewoon opgezocht om te controleren, en blijkbaar is "omelet" een afvallige spelling van dit woord.
Dus mijn twee vragen:
1. Hoe spel je omelet?
2. Heb je ooit ReadyGourmet Easy Omelettes geprobeerd? Ik heb ze net bij FreshDirect Nike Air Max 200 Pánské besteld. Ja, het is premade, dus er zijn zeker conserveermiddelen en spullen die ik waarschijnlijk niet zou moeten hebben, maar echt, ik weet zeker dat THE WRAP die ook heeft ...
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)