Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
brood zijn niet gelijk
05-09-2020, 06:18 AM,
brood zijn niet gelijk
Geen cursusmarkeringen. Geen hulpposten. Geen andere racers op koers. Geen live tracking ... of helemaal geen tracking. Maken deze elementen van een FKT-poging Nike Air Pegasus 83 Herren of je eigen persoonlijke FKT-achtige avontuur je bang of prikkelen ze je? Als je een beetje van beide voelt, moet je een mens zijn. Grijp uw kans en volg die opwinding. Begin met het plannen van een eigen hardloopavontuur, een dag om hardlopen de middelen te geven om nieuwe, wilde plekken te verkennen. En als je gemotiveerd bent om je route sneller af te leggen dan wie dan ook in de bekende geschiedenis, stuur hem dan! Je bevindt je in het gezelschap van enkele van de meest indrukwekkende vrouwelijke avonturiers van Ultrarunning. We zijn daar en testen onze limieten op paden die zowel wereldberoemd zijn als die nog ontdekt moeten worden. Maar wat je snelheid ook is, weinig ervaringen zijn beter dan een dag hardlopen boven de boomgrens, of door een diepe kloof, of langs oceanen of over slickrock met alles wat je nodig hebt in je Nike Air Max 270 Mens vest en je hart vol. Of je nu een Snelste Bekende Tijd, Funnest Bekende Tijd of iets daartussenin bent, doe wat planning, stel vragen en ga op pad. We zien je daar.

Mijn cadans is lager dan ideaal, dus dat wil ik oppikken. Ik denk dat ik het gevoel had dat ik gewoon aan het draven was terwijl anderen langs me heen gleden! Wie wist dat het mijn cadans was?

Ik ga proberen om de volgende run een metronoom te gebruiken, kijk of ik erachter kan komen hoe het voelt om in het 170-bereik te zijn.

De auteur van Conscious Runner, Lisa Hamilton, herinnert ons eraan dat onze lengte, gewicht, been- en paslengte en hardloopvermogen onze optimale cadans zullen bepalen. Dagelijkse hardlopers vallen over het algemeen tussen 160-170 stappen per minuut, terwijl elite-hardlopers ongeveer 180 stappen per minuut of hoger de grond raken, waarbij sommigen met hun hoogste snelheid boven de 200 komen.

Een lage cadans (minder dan 160 spm) wordt meestal gezien bij hardlopers die te hard lopen, en een hoge cadans wordt geassocieerd met minder kracht op je heupen en knie?n en kan helpen bij het voorkomen van blessures.

Als ik mijn cadans verbeter, zal mijn paslengte hopelijk ook verbeteren! Met behulp van Milestone Sports Predicted Stride Length Chart leidden mijn lengte en mijn tempo tot de paslengte van 37 inch. Als ik mijn tempo en cadans oppik en andere statistieken verbeter, word ik sneller en effici?nter! WOOHOO!

Bovendien bevatten alle noten een behoorlijke hoeveelheid eiwitten en vezels. Omdat ze zo veel vet bevatten (de gezonde, onverzadigde soort!), Vullen ze ook echt. Een paar noten gaan ver. Om de voedingsstoffen van noten te krijgen zonder tonnen calorie?n toe te voegen, probeer ze eerst te pletten voordat je ze Adidas Zx Flux Femme op salades, havermout of rijst strooit. Je kunt meer van de smaak in het hele gerecht krijgen zonder de calorie?n te veel op te voeren. Noten zijn heerlijke snacks op zichzelf of als onderdeel van de trailmix. Ik probeer echter een portie af te meten voordat ik snack.
Onthoud gewoon: als iets boordevol voedingsstoffen en gezond vet zit, zal het ook nog een paar calorie?n bevatten. Dat is niets om bang voor te zijn!

(De vetgedrukte tekst is mijn eigen nadruk. Het gaat niet altijd om calorie?n. 200 calorie?n brood zijn niet gelijk aan 200 calorie?n guacamole.)
Gerapporteerd omdat hoewel ik geen noten (allergie?n) kan eten, dit niet betekent dat ik de gekke kennis niet mag delen!
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)