Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
bevuto qualche bicchiere di vino
01-13-2020, 11:47 AM,
bevuto qualche bicchiere di vino
Austin en ik verhuisden dit jaar van Boulder, CO, naar Asheville, NC. We waren klaar om te vertrekken en Appalachia belde ons. Om eerlijk te zijn, weet ik nog steeds niet precies waarom. ... Maar als mensen je vertellen dat Asheville een draaikolk is, maken ze geen grapje. De mensen hier zijn bijna obsessief gemeenschapsgericht. Er is meer nadruk op lokale boer-tot-tafel dan ergens anders waar ik ooit heb gewoond en bovendien is de stad letterlijk bovenop de grootste afzetting van wit kwartskristal in de staat gebouwd. Er is hier liefdesenergie; het is genezend.
Maar Nike Internationalist Womens het is ook heet en vochtig. Een combinatie waarvan ik denk dat ik er nooit aan zal wennen (hoewel ik in het zuiden ben opgegroeid). De zomer heeft het soort weer dat je uitslag geeft als je natte kleding te lang laat zitten, het soort weer dat handdoeken en een verandering van kleding vereist na elke run.

De eenvoudigste manier om je hydratatieniveau te controleren is via je plas. Dus ja, Propel wilde dat ik mijn plas in de gaten hield. Ik neem meestal 's ochtends een B-complex, dus ik heb dat overgeslagen voor het doel van deze uitdaging. Het maakt je plas elektrisch geel, wat best leuk is, maar betekent dat je alleen echt kunt zien hoe gehydrateerd je bent als het helemaal uit je systeem is.

Ze lieten ons ons zweetpercentage berekenen:

(Gewichtsverlies tijdens de oefening + vloeistofinname in liter) / uur = L / h (liter Nike Air Max 270 Donna per uur.)

Ik probeerde het op een zweterige ochtend en ontdekte dat ik 1 pond was kwijtgeraakt tijdens het sporten, inclusief de 4-8 gram die ik nipte aan waterfonteinen. Dus eigenlijk was mijn zweetsnelheid ongeveer 1,2 l / uur.

Oké, maar hoe gebruik ik dat om erachter te komen wat ik daarna moet drinken? Je wordt verondersteld het lichaamsgewicht te vermenigvuldigen dat verloren is in ponden * 16 - 24 ounces.

Ik besloot om mijn lichaam me te laten vertellen hoeveel het wilde en pakte een 20 ounce citroen-limoen Propel. Blijkt dat ik er precies tussenin zit, want ik heb alles gedronken - en kon toen geen seconde meer denken aan hydratatie.

Bekwaam en bekwaam zijn een kwestie van mening, maar de Latijnse / Griekse wortels zijn vrij duidelijk en de definitie waar ik mee werk sinds ik in de tennis- en gymnastiekteams op de middelbare school zat (en kort Nike Air Max 270 Femme] zwemmen en track, maar dat zijn verhalen voor een andere dag.)

Een race is een competitie, en ik doe altijd mee aan races, maar ik verwacht geen andere prijs te winnen dan een verplichte medaille en brunch achteraf. Misschien krijg ik op een dag een AG-prijs in een kleine race, maar ik houd mijn adem niet in.

De laatste tijd hoor ik de boodschap: "Als je beweegt, ben je een atleet" of hoor ik recreatieve hardlopers zoals ik die zichzelf sporters noemen. Misschien maakt het deel uit van de oude ik die ik nog niet heb losgelaten, maar ik beschouwde mezelf niet als een atleet.

Maar vorige week ging ik naar de Under Armour I Will What I Want lancering.

Ik zag die epische Misty Copeland-advertentie die je nu misschien een of twee keer hebt gezien, en we hoorden de CEO, Kevin Plank, praten. Hij wil de manier veranderen waarop Adidas Ultra Boost Damen vrouwen zichzelf als sporters beschouwen - als je naar Pilates gaat, als je ballet doet, als je yoga doet, als je triatlons doet, ben je een atleet. (Hij wil natuurlijk ook kleding verkopen, maar ik hou nog steeds van de nadruk die hij legt op de atletiek van vrouwen.)
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)