Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
basse pour une troisième
01-15-2020, 11:15 AM,
basse pour une troisième
De cursus loopt door enkele van de meest iconische locaties in San Francisco. Beginnend bij AT&T Park voert de route deelnemers langs de waterkant van Embarcadero, langs de historische klokkentoren bij het Ferry Building, via trendy North Beach, naar de schilderachtige Coit Tower (en als ik 'omhoog' zeg bedoel ik omhoog, whew, wat een klim!), naar Marina Green met de Golden Gate Bridge op de achtergrond, terug door Fisherman's Wharf naar Giants Stadium voor de "Stair Climb" (tot aan het neusbloedige gedeelte van de tribunes), en uiteindelijk naar de eindstreep.

Dit alles is goed en wel, maar het leukste vond ik om naast mijn zoon te lopen en de binding die plaatsvond. Hoewel Nicholas niet in grote afstand loopt, is hij een echte atleet. Hij is een Nike Internationalist Damen starter in het high school varsity voetbalteam en heeft veel bovenlichaamskracht en explosieve snelheid van de lijn. Het afleggen van 11 aanhoudende kilometers was voor hem echter een hele uitdaging en we hadden onderweg een aantal langdurige vader / zoon-gesprekken. Bij mijl 4 ging onze dialoog als volgt:

Ik werd wakker vanmorgen gevuld met paniek en angst. Wat als mijn maag weer een eikel was? Wat als mijn benen te uitgeput waren van ___ (ik weet niet eens wat, maar ik heb lange tijd geen verse benen meer gevoeld)? Waarom reed ik deze race die zo ver verwijderd is van een PR? Wilde ik echt nog een slow-for-me finish op Athlinks notch? Ik zal niet liegen - ik vind het geweldig om te kunnen zeggen dat ik nog een helft heb be?indigd, maar ik ben ook behoorlijk competitief met mezelf. Ik overwoog echt om in bed te blijven, Nike Air Pegasus 83 Femme maar

Mijn maag was een eikel voor vertrek vanochtend en ik had het geluk om wakker te worden met mijn menstruatie, dus ik was echt bang voor dingen. Ik nam een ??taxi naar het begin om mijn Junior League-vrienden te ontmoeten, begon bijna te scheuren om hen te ontmoeten (yay hormonen) en trok het uiteindelijk op tijd samen om in de kragen te komen.

Het was de eerste helft van mijn vriend Karen, dus nam ik er een voor het team en verliet mijn tweede corral-start om terug te springen naar haar corral zodat ik met haar kon beginnen, en onze vriend Alison. Karen was cool als een freaking komkommer, en ik was echt verrast, vooral omdat zelfs 20-iets races in, ik was nog steeds nerveus. Voor een race had ik al drie keer gelopen. (2011 | 2012 | 2013)

Dit is geen gemakkelijke race. Je loopt twee rondjes door het park en vervolgens een Adidas Superstar Femme klein beetje van het onderste deel voor de derde keer. Hoda Kotb kondigde aan het begin van de race aan en ik schreeuwde HODA !!!! naar haar, en vrij zeker dat we oogcontact hebben gemaakt. Ja, want ik was de gek die zojuist haar naam had geschreeuwd.

De eerste zes mijl bleven Alison, Karen en ik bij elkaar, geen gemakkelijke prestatie in zo'n grote menigte. We werden gescheiden van Karen bij de waterstop van mijl 6 en ik bad dat ik Alison niet zou verliezen. Hier hebben ze ons verteld dat we www.balconismo.de aan de kant moesten komen zodat Deena Kastor erdoorheen kon komen en kon winnen.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)