Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
auch die intelligenten
05-11-2020, 09:41 AM,
auch die intelligenten
Je standaard Cherry Canyon-lus begint bij de trailhead aan het einde van Hampstead Road. Je kunt alles maken van minder dan 3 mijl tot 8 of meer, afhankelijk van het Nike Air Max Command Damen aantal lussen, uitbreidingen en verkenning dat je doet. Om de hogere kilometers te bereiken, ga je naar het zuiden langs de bovenste paden totdat je boven de voetbalvelden bent, en vind dan het coole looppad dat langs de helling naar beneden gaat, het park doorkruist en weer omhoog klimt.

Hampstead Road start voor Cherry Canyon.

Zoals tuinen? Geweldig. Na deze run kunt u de naburige Descanso-tuinen bezoeken voor een heerlijke wandeling door groene heuvels en perfect onderhouden gebladerte. Of niet. Je kunt gewoon wat taco's gaan zoeken.

Verdugos: Beaudry Loop, met Sunshine Tail-optie (5,8 mijl, 10 mijl)
Onze volgende twee afdalingen zijn in het Verdugo-gebergte, net ten noorden van Burbank en ten westen van Monrovia. Als je een beetje overweldigd raakt door de drukte van het Griffith Park, zullen de Verdugos lonken. Het is zo'Nike Air Presto Mujer n "grote" berg die je kunt zien van Griffith naar het noorden, maar het zijn duidelijk niet DE bergen, die verder op de achtergrond opdoemen. De Verdugos bieden veel minder schaduw dan veel van Griffith, maar voor hittetraining runs (of proberen wat winterwarmte op te vangen) schijnen de Verdugos echt. Net als je voorhoofd. Breng water. Er is ongeveer één plaats om water te verkrijgen in alle Verdugos, en als je het vindt, goed je.

Voor Beaudry Loop is het vinden van het begin van het pad moeilijker dan het navigeren door de lus zelf. Ga de 2 op vanaf elke plek ten noorden van het centrum en neem de afslag Mountain St in westelijke richting. Noord / rechts op Verdugo, neem de linker splitsing op Ca?ada Blvd, volg die naar links op Country Club Drive. Volg dat naar links op Beaudry Blvd en volg dat tot het einde, waar het naar rechts draait en Beaudry Terrace wordt. Parkeer langs de weg en wees aardig voor de bewoners. Ga naar en voorbij de afvoer en je bent onderweg.

Eenmaal op de lus, kies eerst het noorden voor de steilere beklimmingen, of het zuiden eerst voor iets gemakkelijker klimmen, maar een paar bergafwaartse hellingen om te eindigen. Volg indien nodig de borden voor de lus (noord naar zuid, zuid naar noord). 5,8 mijl en jongen is het een warme rond de middag.

Sinds mijn eigen eerste run is het een paar weken geleden dat ik hem heb gedragen. Ik kan trainingsgegevens, verbeteringen, herstel en meer gemakkelijk vergelijken met de Polar Flow app. Ik kan zien waar ik mijn prestaties kan verbeteren en ervoor zorgen dat ik de juiste hoeveelheid herstel krijg. Ik had nog nooit een dagelijkse activity tracker gedragen vóór de M430, maar nu ik er een heb, vind ik het echt leuk. Het is motiverend om de volledige dagelijkse activiteitsoverzicht, inclusief mijn slaapgegevens, toe te voegen aan mijn hardloopstatistieken om een ??volledig beeld te krijgen van mijn prestaties. Ik heb het gevoel dat ik zoveel meer uit mijn runs en mijn dagen haal. Als je MyFitnessPal gebruikt, zul je het geweldig vinden dat de M430 automatisch je dagelijkse calorie-inname voor de dag aanpast naarmate je meer activiteit doet, zoals ik eerder heb besproken.

Cathy's ervaring bootst de mijne na, zei ze over haar M430: "het sluit naadloos aan op mijn smartphone zodat mijn gegevens snel worden opgeslagen en Adidas Stan Smith Womensgemakkelijk toegankelijk zijn wanneer ik het wil bekijken. De informatie is zeer uitgebreid, wat helpt om het volledige beeld te begrijpen tijdens de training en geef me nauwkeurige, realtime statistieken. Ik krijg mijn werk voor me te zien en ik kan onderweg mijn trainingsinspanningen aanpassen. Ik besteed veel tijd aan het beoordelen van mijn resultaten zodat Ik weet of ik een wijziging in de programmering of in mijn herstel nodig heb. "

En ik noemde ook de slimme meldingen, maar bijvoorbeeld: als je een sms krijgt of als iemand op Facebook post, zal dit horloge je hiervan op de hoogte stellen. Je kunt deze functie altijd uitschakelen als je niet ge?nteresseerd bent.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)