Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Step-in kan føles Puma Breaker sko lidt egernet
04-06-2020, 12:11 AM,
Step-in kan føles Puma Breaker sko lidt egernet
Dette er mellemsål, det er virkelig fremstillet af PEBA-baseret PWRRUN PB, der kan være 40% let sammenlignet med Sauconos PWRRUN + og tilsyneladende giver også 88% vitalitet gå tilbage. Karakteristikker en stor 8 mm afbalanceret. Alt sammen passer på plads for at tilbyde en virkelig Puma Cell Venom-sko, der er reaktive og også formtilpassede bagagerum.
ROBBE: Uanset om man ser på en enorm mængde sko eller støvler det følgende, har min partner og jeg faktisk aldrig opnået at være i stand til at arbejde i forskellige kuldioxid-menuparkører (modstanden af kuldioxid Times, som normalt ikke er nogen konkurrence sko). Den særlige Endorphin-ekspert har været en kraftfuld måde at Puma Basket Classic sko begynder på.
Når vi modtog den bestemte boot 2-3 uger i fortiden, har min partner og jeg været villige til at gribe det over en Saint. Patrick 's aften 5K træningskurs helt indtil min egen komplette konkurrenceplan ud af kontanter inden i dele, ligesom det hjertelige hjerte i din ulykkelige leprechaun uden hans / hendes velsignede armbånd. Når det er sagt, vil denne type boot sandsynligvis være min egen koronarhjerte, berømtheder, hestesko og også kløver til næsten enhver konkurrence Vi har inden for det omkringliggende eller måske fjerntliggende. Det er virkelig så fremragende.
Den særlige FORMFIT højere er konstrueret af ultralette komponenter og også små animationsoverlejringer, hvor de særlige ft ombrydes. fejlfrit. Simpelthen ingen tilføjet klud, simpelthen ingen ubehagelige hundekravekanter - der bare trækker lige ned attraktivt. På grund af sin lille konstruktion, Puma Basket Crush Emboss sko er det virkelig meget åndbar og tilpasningsdygtig. Det er som enhver eksplodering.
Step-in kan føles Puma Breaker sko lidt egernet, men alligevel, efter at bagagerummet er gået, strykker næsten alt derude fejlfrit.
Når som helst det der er angivet under 5K-hastighed, ser det helt enkelt. Den særlige omsætning - hjulpet delvis fra Speedroll-geometrien med ydersålen - vil være turbohurtig og også smøragtig ren. Det føltes ligesom Min partner og jeg har udført simpelthen ingen hjælp til mine egne tæer og også hofte og ben, blot ved at have gentagne gange taget hensyn til de efterfølgende metoder.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)