Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Continental tot nu toe stevig opgesloten
11-11-2019, 09:26 AM,
Continental tot nu toe stevig opgesloten
Ik moet nog een Adidas NMD R1 Heren tegenkomen die ongemakkelijk was en de Nite Jogger is geen uitzondering. De bodem is echter vrij vlak - vergelijkbaar met de NMD. Ik zou niet zeggen dat de Nite Jogger net zo prestatiegericht is als de Ultra Boost, maar met $ 50 minder is het ook begrijpelijk. Ik vond ze nog steeds buitengewoon comfortabel en perfect geschikt voor het lopen van lange afstanden, casual runs en andere activiteiten waarbij je veel op de been moet zijn.

De Adidas Yung-96 Heren is de nieuwste sneaker die wordt uitgebracht in de lopende samenwerking tussen Kanye West en adidas. Het belangrijkste verschil tussen deze release en sommige van de vorige releases, is de beschikbaarheid. De nieuwe YEEZY Boost "Zebra" is veel beperkter, omdat hij dit weekend alleen uit bepaalde adidas Originals-winkels en geen andere retailers is uitgebracht. Dat betekent dat veel mensen deze keer zijn buitengesloten. Maar Kim Kardashian is hier om de dag te redden. West's vrouw en reality-tv-ster Kim Kardashian ging gisteravond naar Twitter om gratis paren van de felbegeerde sneaker uit te delen aan fans.

Het land beneden krijgt een speciale behandeling van adidas met deze colorway van de Adidas Falcon Heren exclusief voor Australië. De Aussie-look voor de NMD heeft een bovenwerk van zwart gaas met tonale strepen en bijpassende voorbumpers met de grotere bumpers aan de achterkant in lichtbruin, terwijl wit gestippelde veters de finishing touch geven. Een vrij eenvoudige look, maar we zijn er zeker van dat velen van ons buiten Australië het niet erg vinden om onze handen te pakken te krijgen.

https://www.indsnkr.com/
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)